fredag 4 december 2009

LITE GNALL OCH EN KLIPPNING

HEEEEEJ :)

Det ar skitvader har nere, inte det roligaste kan jag lova. Det har varit molnigt i tre dagar nu, regnat lite varje dag, vilket inte ar det vadret man forvantar sig nar man har semester. Men imorgon ska vi aka vidare, forst Bangkok och sen en o som heter Koh Chang... Sa vi hoppas verkligen pa sol och badvader dar!!

Idag har jag klippt mig! Som tur var sa hade jag Cissi med mig sa hon kunde forklara lite battre hur jag ville ha det. jag har bara klippt topparna och tunnat ut haret, vilket verkligen behovdes! Det var riktigt slitet och tjockt nu, tovar sig hela tiden vilket ar grymt trottsamt. Plattangen har jag ju inte med mig heller och jag har ju sjalvfall vilket jag inte direkt uppskattar alla ganger. Men nu ar det fint igen och hon plattade at mig ocksa , sa ar val fin i nagra dagar nu.

Sen gjorde vi en annan "spannande" grej idag. alla tyckte det utom jag. Vi at pa ett typiskt thailandskt satt. Man ater pa en restaurang och sa far man laga maten sjalv pa ett stormkok typ. Vilket jag inte uppskattade alls, jag kunde inte ata sa mycket heller och tyckte det var ganska ackligt. Jag kanner inte att jag aker pa semester for att laga min mat i stormkok sa gjorde av med de mest onodiga 20 kr i mitt liv dar kandes det som. Jag ar valdigt krasen nar det galler man sa kan inte ata vad som... Det ar inte alltid sa latt har nere, men det har jag redan gnallt om ^^

Nu hoppas jag pa sol, for det har vadret suger verkligen. Jag langtar redan hem, har insett att jag trivs valdigt bra i Kalmar faktiskt. Sa ser det ut for tillfallet, ha det sa fint! =)

Inga kommentarer: