lördag 19 december 2009

SNART HEMMA IGEN, JAJAMENSAN!

Nu ar det bara 4,5 timme kvar tills vi borjar var hemresa. Nu har vi shoppat tva hela dagar i Bangkok och det blev en hel del grejer, mycket julklappar! For en gangs skull har jag handlat billiga presenter till min familj, det tillhor inte vanligheten. Jag tycker om att skamma bort dom :)

Igar var vi pa ett kopcenter som heter MBK och som ar riktigt stort! jag tror det ar sju vaningar fullproppade med allt, verkligen allt! Vi gick dar i nio timmar igar tror jag, jag inhandlade en rosa weekendvaska som ar jattefin som jag ska ta hem som handbagage. Sen var Victor och jag ute en svang igar ocksa, inte alls lika hart som iforrgar, men det var skoj. Vi traffade Yukis basta kompis igen som var med oss pa Koh Phangan, jag kan inte stava hennes namn sa later bli ^^
idag har vi gatt pa shoppinggatan no 1 i Bangkok, Kho san road, like that.... Det blev en del shopping, sen traffade jag tva killar jag traffade pa Koh Chang, sa det blev nagra ol innan de skulle aka vidare :)) kakade en god curry idag ocksa.

Jag har nastan packat klart allting. Det ar for ovrigt stort varmt har i Bangkok, man svettas hela tiden kanns det som, om man inte star precis framfor en flakt eller ac ^^ hahah. inte alltid latt!

snart traffar jag iaf min kara familj <3

Inga kommentarer: