tisdag 19 januari 2010

ALLTINGEN

Jag har fått klagomål över min kalmaritiska (helt oförståligt!) en gång för mycket nu. det är speciellt ett ord folk stör sig på (om det ens är ett ord, jag vet inte?) och det är inte de typiska osså eller ådedåva (och de då va) utan det är de alldeles underbara ordet: Alltingen. Allting med andra ord. Men jag lägger till e n . Haha, helt fantatiskt. Jag tänker inte ens på att jag säger det, det ploppar ur min mun helt automatiskt. Jag visste inte ens att jag sa det så! Det är tur att jag inte hör hur förjävligt det låter bara.

imorgon: ledig dag. laga mat. stan med pelsis. bio m victor. som det ser ut nu, man vet ju aldrig.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Du är inte själv om att säga alltingen! :) Det gör jag med och googla precis om det fanns någon som gjorde detsamma! /Malin

Unknown sa...

Du är inte själv om att säga alltingen, det gör jag med och tänkte precis kolla om det var någon som gjorde desamma!