söndag 31 januari 2010

ÅRSFEST I FALKENBERG NÄSTA


cherry årsfest 2009

Bara för att jag har sovmorgon så kan jag inte sova, alltid så! Men behöver ändå fixa med lite grejer innan vi ska åka idag :) för idag är det ingen vanlig dag, idag är det Cherrys årsfest!!! I år kommer den äga rum i Falkenberg så vi ska ha lite roadtrip. MYCKET SKOJSAMT! Jag är verkligen jättepepp, det kommer bli skitkul. Speciellt och träffa Martin och cherryeliten som jag jobbade med på Strand hela sommaren, det kommer bli grymt.

Jag ska börja packa väskan snart, man behöver inte ha med så mycket för ett dygn.
Jag jobbade på Olearys igårkväll och det gick helt fantastiskt bra! Jag har bytt färg på kortleken nu, kör på den gröna och jag tror att jag har hittat på en ny turgrej. Jag har alltid massa tankar om vad som ger tur och inte, om jag köpt en ny klocka och jag jobbar med den och har tur så är det tack vare klockan. Jag är lite småkonstig, jag vet. Men det var iaf väldigt trevligt på Olearys igår :)

ok, Falkenberg nästa, sov på hotell och få middag!

Inga kommentarer: