lördag 30 januari 2010

BACKYARD I NÄSSJÖ


bild : ett år sedan på palace

Den här helgen innefattar många mil och mycket jobb. Igår körde jag och Elin till Nässjö för att se Backyard babies, vilket hon fick i födelsedagspresent! Det gick bra och köra, snöade ingenting vilket var toppen. Vi kommer till Nässjö och hittar utan problem och sen var det en massa väntan, men till sist kom favoritgrabbarna upp på sen och det var en jättebra spelning! Jag glömde min kamera hemma, vilket jag deppade lite för. Det här ä kanske sista gången jag ser backyard och jag har lyssnat på dem i minst sex år. Making enemies is good - tiden! :)

Idag har jag jobbat 8-15 , knappt fyra timmar sömn men tog igen några timmar nu på eftermiddagen. Nu försöker jag peppa mig själv till jobb på Olearys ikväll, helst vill jag sitte hemma och mysa i soffan. Nejnej. Imorgon väntar Falkenberg! :)

PEPP!

Inga kommentarer: