fredag 1 januari 2010

CHAMPAGNE OCH OXFILÉ LYXADE VI TILL DET MED PÅ NYÅRSAFTON


Då har jag startat året med ett lättsamt arbetspass på ICA. Vi har inventerat i nästan åtta timmar, det var sådär lagom kul faktiskt. Jag har inte sovit speciellt mycket inatt och vi firade nyår igår hos Jonas med oxfilé och champagne , fint ska det va! ;) Jag är ganska slut just nu. Jag är ledig imorgon vilket ska bli sjukt skönt :)

jag har beställt mobilt bredband nu så jag kan använda mitt internet hela tiden och sluta dampa när det bara tappar signalstyrka när man är mitt uppe i nånting. Så man kan lyssna på musik hela tiden osv..


Det är tydligen fest ikväll igen. Om jag också hade fått sova ut idag och slappa hela dagen så skulle jag nog också kunnat dricka lite. Men nu är jag helt slut och har en hel del sömn att ta igen.


Imorgon: ledig dag! kanske shoppa lite? ;)

Inga kommentarer: