torsdag 21 januari 2010

CHECKAT , ALLT INGÅR!

huvudvärk - check!
halsont - check!
snorig näsa - check!
ont i öronen - check!
fryser - check!
feber - check!
sura uppstötningar - check!

känns som det blir att blir att invänta iprens verkan, igen. hoppas på att det är bättre imorgon, det här funkar inte :(

mamma var här med nyponsoppa och lite omtanke, väldigt tacksam!! <3

missar födelsedagsfest för Tove imorgon pga de här dumheterna. men kommer få roa mig med lillebrors hårddisk som är full med filmer jag inte har sett , så jag har nånting och göra medan alla andra går ut :(((

ikväll har jag kollat på halva lyckohjulet (det ska vara 2½ men kl 19.00 på trean varje vardag, men inte idag!) hade det ändå på för fanns inget vettigare, då visar det sig att Pierres mamma är med, då blev de genast lite roligare för jag hade nån och heja på! sen blev de Halv åtta hos mig plus repriserna på webbtvn :)


Inga kommentarer: