fredag 15 januari 2010

FREDAG HELA MÅNAN =)


Det är fredag, jag sitter hemma, jag är nykter. Det känns rätt ovanligt faktiskt, inget jag brukar hålla på med.. Varför? Jo, arbetsdag med start kl 08.00 - alldeles för tidigt för att vara för mig...

Idag städade jag hela lägenheten, det tog alldeles för lång tid och var mycket jobbigt. Jag tänkte pigga upp mig med en tröstshopping + presentletande. Det blev bara present till min syster och lite solning. Jag måste ju ta vara på det jag har, det får inte försvinna :) Sen några timmar på Ica som avslutning med favoriten Amanda. Mycket trevligt!
Nehe nej, jag ska gå och lägga mig innan kl tolv idag, det har jag inte gjort på hela veckan. Jag får säkert tvinga mig till sömnen också, roligt värre.

Men imorgon har jag en mycket rolig dag framför mig, ja senare delen iaf. Födelesdagskalas för min lilla syster och sen har jag lovat henne utgång så får väl styra upp något imorgon! En absolut mango står i kylen och väntar på att bli testad! :)

Snart årsfest också!

Inga kommentarer: