tisdag 5 januari 2010

HANDIKAPPAD UTAN BIL, HATAR ÅKA BUSS, JOBBIGT LÄGE


Låset på min bil har förfrysit och är helt omöjlig att komma in i. Jag känner mig handikappad, har varit utan bil i en vecka och jag har haft den över 1,5 år så det här känns sjukt konstigt. Jag är mycket bortskämd med min bil, jag hatar att åka buss och jag hatar att ha kontanter på mig som man måste använda sig av när man ska åka buss sen... Om någon har en bil och låna ut, säg till! :P

Jag skulle ha en lyxvecka på ICA den här veckan, skulle vara ledig i tre dar i rad. Jag skulle det ja. Sen blev Malin sjuk så nu ska jag jobba kväll idag, måttligt road men pengar behövs alltid. Speciellt när jag ska köpa ny bil snart. Kanske. Ny mobil skulle också vara något, men telefonen funkar ju iaf, det gör inte bilen.

Jag har fått mitt mobila internet nu. Helt underbart att kunna sitta i soffan med datorn, innan har jag bara kunnat ha den på min tv-bänk för där var signalstyrkan bäst till det trådlösa bredbandet. Nu slipper jag sitta på min pläd på golvet där det är för övrigt svinkallt.

Jag såg Paradise Hotel för första gången igår och jag fattade ingenting! Jag har lite och ta igen på TV6 Play känner jag ^,^

Inga kommentarer: