lördag 9 januari 2010

JONAS ÄR EN ÄNGEL


Jag hade en väldigt bra vecka framför mig tyckte jag, men helt plöstligt blev det alldeles för mycket jobb på alldeles för få timmar kändes det som. Jag har sån tur och har Jonas som trogen arbetskamrat, så han ställer upp och tar mitt Olearys-pass ikväll. Igår blev det 13 timmar, avslutning på Palace. Sådär lagom kul med 250 pers så man kan ju räkna ut hur mycket jag hade och göra, men de trogna killgänget kom in runt ett-tiden så fick några ord utbytta :) Sen blev det åtta timmar i affären idag , var helt slut när jag kom hem.. Så känns skönt att jag inte behöver skynda nånting nu och bara kan sitta här och försöka komma på vad jag ska hitta på för bus ikväll istället. Det finns alltid något och göra ;)

Tagga till kanske?! :)

Inga kommentarer: