tisdag 19 januari 2010

FIN DAG MED BIOBESÖK


men förutom föregående inlägg så har det varit en toppendag! efter min lyckade matlagning så drog jag in till city med äckelbussen, fick sitta bredvid nån tjock människa. hade tur och fick inte tanten framför mig, bredvid mig för hon pratade hela tiden... orka sånt när man åker buss. väl inne i staden möter jag upp elsapelsa och vi flummar runt hela staden på inte för lång tid. jag hittar en fin skjortklänning i en butik jag varit inne på en gång innan: new yorker. så lite glad att pelsis tvingade in mig där iaf! drog en lunch också . fint ska det va!

Kl 18,15 satt Victor och jag i biosalongen, fjärde raden. långt fram men i mitten, helt okej. fick dock en gammal klasskompis bredvid mig, hur stor är chansen liksom?? vi ser SNABBA CASH! mina förväntningar är självklart alldeles för stora och jag blir så besviken så det finns inte... jag kommer inte ihåg direkt mycket av boken, men det enda jag kommer ihåg är inte med i filmen.. LAGOM SKOJ! men fick tillbringa lite tid med Victor iaf, han åker tillbaka till Australien nästa vecka så lär inte se honom på ett bra tag igen sen :(((( tur att jag fick umgås med honom en månad i thailand istället, även om det satte sina gränser också...

Sängen lockar redan, tidig kväll? men har ett härlig dubbelpass imorgon ju! ;P

Inga kommentarer: