torsdag 21 januari 2010

SJUKLING

nu har man gått och blivit sjuk också... fyfan, jag hatar vara sjuk. jag är liksom sjuk på riktigt, för jag har till och med sjukanmält mig.. vilket jag ALDRIG gör, om jag inte har feber. vilket jag har, jag har sovit med den här jävla febern och det är så svinigt cpäckligt så det finns inte... vaknar upp kallsvettig titt som tätt, neeej jag klarar mig utan detta!!! förkyld har jag blivit också, snora som ett cp, halsont på köpet, självklart, blir att överkonsumera strepsils. huvudvärken sitter kvar sen igår från olearys. då det bara vara massa nötter som sjöng, eller jag kan nog inte ens kalla det sång.. skrek eller vafan de gjorde, de skar sig i högtalarna och jag fick sitta och hålla för öronen... hade tur att det var ganska lugnt, satt där med feber också, frös så jävla mycket så jag skakade. jag har haft roligare kvällar och nätter asså..

film och sova hela dan och käka ipren.

Inga kommentarer: