måndag 22 februari 2010

DET GÅR BÄTTRE OM DU VÄNDER PÅ KORTET..

Herregud, ännu har någon idiot gjort mig irriterad på ICA. På vårat Ica så funkar inte chipet i vår kortterminal, vilket inte vissa fattar även fastän jag tejpat för där 300 gånger. Sen måste man istället dra kortet och vår terminal i kassa 1 är lite halvkass så ibland om man har ett halvbra kort funkar de inte alltid. MEN inte fan går det bättre för att du vänder på kortet med magnetremsan åt fel håll?!?!?!
Jag säger till en fjortis: du får vända på kortet. vilket hon gör men det fungerar inte och då säger hon: men det borde ju vara på andra hållet ju??
Seriöst, tror hon inte jag vet hur den fungerar när jag jobbar där fem dagar i veckan?! Blir så trött på folk som tror de vet mer än mig, fast det är mitt jobb och veta mer än dom. Vilket jag också gör, man måste ha stenkoll! :) sen brukar det inte gå så bra för pensionärer heller, eftersom de skakar så mycket.

Men nu slipper jag bygget i två hela dagar , det ska bli sjukt skönt :)

Inga kommentarer: