onsdag 10 februari 2010

GAMLA GOSISAR

Okej, bara för att : Amanda underlättar arbetstimmar på ICA, helt klart. Utan dig och vissa andra hade dagarna på ICA inte varit så roliga som dom är :) nu har jag skrivit nått snällt om dig (a) nu kommer lite gnäll på det!
Jag förstår inte vad det var med kunderna idag... vissa mer snurriga än andra. men det är sånt man får ta, sen kan vi sitta och skratta åt de lite senare! Vem kommer på att man vill växla alla sian småmynt när man har som mest folk och fem meter lång kö?! Behövde faktiskt inte köra min banken-kommentar :)

Lyssnar på massa godingar, hittar mycket på Spotify nu, det är väldigt skojsamt.
Imperiet - Surabaya Johnny
Staffan Hellstrand - Månens barn
Thåström - Djävulen och jag
Billy Idol - Dancing with myself
The Ark - tell me this night is over
KSMB - Polsk schlager (även jävligt bra med Winnerbäck!)

Jobbis imorgon också, jag sitter hemma ikväll - nykter. Mycke duktig är jag ;)

Inga kommentarer: