söndag 21 februari 2010

GAMLA MINNEN A LA 2006


Jag är ganska sliten efter helgen, den har innefattat för lite sömn med såpass mycket jobb och utgångar på det. Men det är hårt och ligga på topp ;) Jag har sovmorgon imorgon vilket är väldigt skönt! Frågan är om man ska göra nått vettigt innan jobbet bara ^,^ haha

Jag är en person som väldigt gärna har musik på. Jag kan inte sitta hemma och ha det tyst. Jag kan till och med kolla på tv med musik.. Nu är jag iaf inne på mina gamla favoriter ifrån högstadietiden. De låtarna som Sanna, Millan och jag lyssnade som mest på har så himla mycket minnen. Det är det som är så fint med dessa låtar också. Nu är jag inne på Imperiet iaf, som jag faktiskt inte lyssnat överdrivet mycket på. Vi körde mest Thåström och Ebba Grön, fastnade inte riktigt för Imperiet då. Den svenska punken/trallpunken är väldigt speciell för mig, frågan är om det är fler som lyssnar på mina favoriter utan att jag vet om det? Dia Psalma-spelningen på hultan 2006 är något av de sjukaste, helt underbar spelning. 30 grader värme, dom spelar i de största tältet. tjockt med folk. fullt. så jävla varmt, men så sjukt bra stämning. mitt på dagen vart det och alla var redan fulla :)

Inga kommentarer: