tisdag 23 februari 2010

PELSIS IS GOOD SHIT




bulgaria style

Tydligen har min länkade låt gått igång på min blogg utan att jag vet om det, eftersom det inte fungerar på min dator, haha. tack för upplysningen Valle, hade kunnat ta bort det med en gång ju :P


Idag har jag varit ledig, så himla skönt! Jag sov länge, halv elva steg jag upp, sen tog rastlösheten över, haha. Elsa och jag drog in till stan , min kropp skrek efter mat efter ett tag så blev lite frukostlunch på Ming. Sen hittade jag en ny fin kavaj , jag är verkligen inne på det nu - men så snyggt det är! Foundation fick inte glömmas bort, den var tydligen slut. Den ena av dom iaf, klarar mig inte utan mitt smink just nu. Den här vintern gör min hy så himla dålig, annat var det när man var i Thailand! :) Det var iaf mycket trevligt och träffa Pelsis.


Det kanske blir utgång imorgon trots allt? Tove och Sarah vatt ju sugna ;)

Inga kommentarer: