torsdag 4 mars 2010

BÄTTRE OCH JOBBA OCH BLI RIK ÄN VARA LEDIG OCH SPENDERA

Såhär jävla soligt var det både igår och idag morse. Men vafan hände , vart kom snön ifrån? man blir ju helt cp på de här! det blev en runda på stan idag också med Amanda. Jag skulle inte köpa nånting, bara umgås med A. Ja eller hur, så gick vi en runda på H&M och så hängde det en klänning som det stod Josefin med STORA bokstäver på. Lätt att inte handla den liksom, finns ju inte på kartan. Jag har bara strött pengar runt mig de senaste dagarna, usch och fy för att vara ledig! 30 % på ljus på Lagerhaus också, rosa ljus fanns det, jatack!

nu ska jag iaf jobba, stängning 4 dar i rad, inte de roligaste. men tänk - pengar. YES då funkart! gutt. utgång blir det också, kan inte sitta hemma liksom. nu har jag ju lite nya kläder. tipptopp :)

Inga kommentarer: