onsdag 31 mars 2010

BORING BORING BORING

Tråkigt väder igen, gick inte upp förrän kvart över tio. Jag är fortfarande trött, har tryckt i mig havregrynsgröt dagen till ära. Jag hittade en banan som nästan passerat bäst före men jag hackade ner den i gröten och då gick den o äta, fantastiskt! Jobb om två timmar, försök hitta peppen! Åtta arbetsdagar väntar till nästa lediga dag, känns som en evighet bort... Påsk i helgen, vilket innebär en massa jobb bara. Inget familjemys eller vad man nu gör på påsken, jag vet inte, har glömt bort det. Några påskägg får man ju inte längre, vilket var det ända som piggade upp.

Var förbi bolaget en sväng igår, skulle bara köpa några cider för säkerhetens skull ifall man får för sig att gå ut på söndag. Men jaha, bacardi breezer hade fått in nyheter, cranberry o mango, kan man låta bli och köpa? Svar: nej jag skulle inte tror det. lära sig och dricka vin stod ju på listan också, hur långt har jag kommit med det? neee, inte särskilt långt nej. fjärde veckan jag är nykter nu, gud vad tråkig jag är! ingen utgång ikväll heller för jag ska jobba kl 9 imorgonbitti. såntdär sket jag i för ett år sen, men nu måste jag har minst sjutimmar sömn tycker jag. jävla påhitt egentligen, men har ingen lust heller.


Johnossi - whats the point

Inga kommentarer: