torsdag 18 mars 2010

DEN FÖRLORADE GENERATIONEN - ELLER?!


Mycket bra dag, förutom tanten på bussen som försökte smygläsa mina sms... Gud, varför ska nån gammal tant sitta och försöka läsa mina sms när hon inte ens känner mig, känns ju ganska meningslöst. När man väl kommit till Tvärskog så gick jag o mammi en promenad. Sen bjöd hon på thailändsk kycklingpaj - en av mina favoriträtter. Mys med min kisse och finalen av Halv åtta hos mig , det var dock en tråkig vecka.. Städa imorgon?! :/

Katrins krönika hon skriver om den förlorade generationen... vilket jag faktiskt håller med om. Dock känner jag inte att jag passar in där, men vet många som är sånahär, det är sjukt tråkigt! Jag tycker det är kul och jobba, men det är mest för jag tycker det är tråkigt och plugga. Jag tycker det är kul och lära mig saker, men det kan man göra på egen hand, behöver inte sitta och lyssna och tvinga mig att läsa si och så mycket.. Om det inte är något speciellt yrke jag vill plugga till, men det har jag för tillfället inte kommit på. Jag har hela livet framför mig ;)

Inga kommentarer: