måndag 15 mars 2010

DISSARN ÄR I FARTEN

Jag vet att jag är lite efter, men såg precis Bella&Tyra show... Jag läser igenom Blondinbellas blogg titt som tätt, den är helt okej men hennes röst får det att krypa i kroppen. Jag har inte följt kritiken om programmet, men inget som föll mig i smaken. Dissar mot Kissie, Dessie, Paow mfl ser och hör man överallt ändå, behövs inget bloggprogram för det.. Och Bellas frisyr?!

Såg en bil jag hade velat ha på blocket igårkväll, idag kl 9 på morgonen är den borta. Hur stor är den chansen? Man kan inte direkt ringa till nån klockan halv tolv på kvällen? Cpn asså. Jag vill ha en ny bil nu, börjar bli jobbigt och vara utan....

Lyssnade precis på de vinnande bidraget i Melodifestivalen, hur länge ska vi hålla på med det där? Kan vi få ett slut snart? Kass låt.

Inga kommentarer: