torsdag 11 mars 2010

DRUNKEN LULLABIES

Jag har gått och köpt tulpaner , Amanda kommenterar: Gud vad seriöst... Jaja, lite vårfint. Min orkidé har tydligen valt att dö, jag har tagit hand om den... Så jag får väl köpa en ny, jag har vattnat den som man ska och allting.

Kunde jag sova inatt? Svar: nej. min sömn är helt rubbad, klockan sex på morgonen hämtade jag dator och tänkte att jag kunde kolla på film, för klockan sex går jag inte upp, solen hade ju knappt gjort det.. Och då somnar jag, till filmen. Helt cp, tror jag ska sova med min dator nu. Vaknade vid halv nio och då gick jag upp, så nu har man städat och gjort det fint. Förstår inte hur det kan vara så stört tråkigt...

Nu till dagens tråkiga: ansiktet ska på, så blir väl sminkning i max fem minuter. mer orkar man inte idag, jag ska hem till skogen bara. jag är iaf pigg idag och orkade städa - vilket jag inte orkat om jag varit ute igår. nu ska jag vara nykter i två veckor, känns rätt värt :)

Inga kommentarer: