torsdag 25 mars 2010

FÖRBANNAD PÅ IQBEFRIADE MÄNNISKOR

Alltså, jag blir så jävla förbannad! Först såg jag Sveriges värsta bilförare, även att dom säkerligen spelar en massa, men jag kan inte förstår hur det kan vara så jävla kassa? De blonda tjejerna och utlänningen är helt sanslösa, jag blir så jävla förbannad hur man kan skämma ut sig såhär i tv. Hur kan man vara så IQ-befriad? Och så tjock dessutom som den blonda tjejen är, helt sinnes. Jag förstår ingenting. Sen kollade jag på Lyxfällan, och blir ännu mer arg. Här snackar vi också IQ-befriad men på ett helt annat sätt, lika idiotiskt dock. Hur kan man skita i att öppna kuvert och betala räkningar? Seriöst, vad tänker folket med idag? Det är helt otroligt. Jag blir så jävla arg på att folk är dumma i huvudet , som bara låter sitt liv rasa och de kollar åt ett annat håll och låter sig inte inse att de förstör hela livet. Det finns en morgondag också, man kan inte enbart leva för dagen. Så funkar det inte i dagens samhälle, man måste tänka lite långsiktigt också. Jag kan inte säga att jag är bäst på detta, men jag har iaf ett antal tusen på mitt sparkonto. Och jag har ett körkort, jag kör bra, bättre än vad jag gjorde när jag tog kortet, nu i efterhand ska jag vara riktigt lycklig att jag fick ett, för kan ju inte kalla mig bra vid den tidpunkten... Nu är jag bra, varken mer eller mindre. Jag har inte koll på alla trafikregler, men jag är ingen fara i trafiken. Det är väl huvudsaken trots allt?

Nu fick jag sån jävla beslutsångest angående alla bilar som finns och köpa. Blocket har en massa fint och erbjuda, oftast i prisklassen jag inte har råd med, som alltid. Men finns en del som jag kan har råd med också, är väldigt sugen på en peugeot!

Inga kommentarer: