söndag 28 mars 2010

FRÄLSAREN


är helt slut efter ett par timmar på jobbet, så det blir snart sängen. jag ser framemot och gå och lägga mig, för innan jag somnar läser jag alltid lite. just nu håller jag på med Frälsaren av Jo Nesbo, riktigt bra norsk författare! kriminalromaner är det bästa :)

jag hörde att det hade varit mycket folk på Palace igår trots allt, grattis liksom. jag tänker då inte gå dit något mer än när jag ska jobba.. okej , jag ska aldrig säga aldrig, men då måste det vara en jävligt bra anledning varför man skulle dra dit.

det blir en massa jobb nu i veckan, eftersom det är påsk och sådär.. tre kvällar för cherry och fem dagar för ica (som vanligt). är ledig på tisdag, veckan enda lediga dag, längtar dit! :)

ifall någon undrar , så ja: bilden är tagen av mig. älskar PS kornfilter, kan lyfta en riktigt kass bild.

Inga kommentarer: