onsdag 10 mars 2010

INNAN HIMLEN FALLER NER

Jag är ledig ikväll, ska jag gå ut? Svar: nej. Jag ska vara duktig, i två veckor har jag bestämt mig för! Jag har supit alldeles för mycket den senaste tiden och man kan bli tjock av det. Det blir två helger fulla av jobb så ska inte bli några problem o hålla sig borta där , hoppas jag inte :) träna skulle man behöva göra igen , men det där får skjutas på ett tag till... Fast kanske simma på fredag, mja sånt man märker!

Varför finns de inget roligare än 2½men och halv åtta hos mig på tvn nuförtiden? och Solsidan såklart, men det går bara på fredagar :(

sömnproblem vill jag inte ha mer utav, orkar inte mer sova några timmar, vakna, har svårt o somna om men somnar till sist ändå och sen vaknar igen... jag har haft nog av sånt där i mina dar, det har varit bra nu och låt det vara bra i fortsättningen också.

Inga kommentarer: