tisdag 2 mars 2010

PRETTY IN PINK

Jag drog ju en runda på stan , mest för att prova och kanske inhandla den där jeansjackan jag sett på Carlings , men självklart har de inte den i butiken inne i stan utan bara ute på Hansa. Det är bra att jag ska gå på stan med mammi imorgon så jag kan tvinga henne att köra ut och kolla med mig. För att gå/cykla/åka kommunalt dit ut går fan gränsen... Men jag hittade såklart lite andra saker. Jag är sjukt inne på rosa just nu, jag hittade ett par ljusrosa pyjamasbyxor (de jag har haft i flera år har nu gått sönder på flertal ställen...) med Hello Kitty också! Myyyysigt. Sen kikade jag av en slump in i Hemtexs skyltfönster och ser rosa handdukar. Inredningsgrejer har aldrig varit min grej men jag måste in och kolla. Och så hittar jag ett par sjuuukt snygga handdukar, så de fick jag släpa hem. Inte den bästa dagen att handla fyra stycken handdukar när bilen är ett cp och ska åka bussen hem sen.

Jag skulle laga mat ikväll också, Flygande Jakob. Varför prova något nytt när man lyckas med detta? ;) Men så hade jag ingen chilisås, grattis. Hade precis varit på Ica och handlat bananer... Så nu får jag hitta på något annat och tillaga ^,^

Jag vill ha vår så man kan dra en sthlmsvistelse snart :D

Inga kommentarer: