tisdag 16 mars 2010

UNDERBAR DAG I SOLEN

Det blev en slösa-dag trots allt. Jag var ju förbi min favoritbutik då det gäller klänningar, Vila. Och vad hittade man inte, jo den lilla svarta. Alltid bra och ha! För en riktigt bra pris också, 160 :- , som hittat, man måste unna sig lite :) sen hittade jag ett par nya sneakers, mina vita Nike jag bytte till mig från min syrra. Scorett hade fått in ett par nästan exakt likadana men på dessa skor var Nike-loggan rosa, kan man tacka nej till dom eller? Svar: nej absolut inte!

Det blev en liten promenad i solen, ett besök på vårdcentralen för att kolla upp min inflammation på fingret. Missade rånet i Berga centrum , tur var väl kanske det. Bara det inte blir vår tur snart... Jag råkade sen somna i soffan och nu sitter man här lite småslö och funderar på vad kvällen har att erbjuda.


Inga kommentarer: