söndag 7 mars 2010

VAD LITE ALKOHOL KAN GÖRA

Lite alkohol så var magsmärtorna som bortblåsta, mycket underligt - men mycket bra! Jag jobbade till kvart över nio, kommer hem och försöker komma fram till vad jag ska göra , för sitta hemma en kväll till stod inte på min lista. Det blir utgång med Sanna och hennes kompisar, utgången blir på Harrys. Otippat roligt, helt sinnes. Inga problem och komma in, och de konstiga är att jag hittar flera människor jag känner och hade otroligt trevligt. Vi avrundade kvällen på Corner, askalas vatt man, blev en sväng förbi Olearys på ditvägen och får reda på att de vunnit Årets pub igen , och Fredde hade tydligen blivit årets bartender, massa grattis! På Corner träffar jag en gammal bekant, som liksom många andra flytt Kalmar, mycket skojsamt! :) Nu blir det lite jobb, jag och min kamera har börjat få samarbetssvårigheter tror jag, de blir inga bilder längre, haha. Skumt.

Inga kommentarer: