söndag 25 april 2010

ÄNNU EN FIN KVÄLL PÅ HARRYS!

Ännu en helg avklarad. Det blev jobb ifredagskväll, det blev jobb igår under hela dagen. Jag slutade kl 21 och det blev hem och försöka hitta en outfit för kvällen. Beslutsångesten kom krypande, man har hur mycket kläder som helst men ändå finns det ingenting att ta på sig, väldigt märkligt. Nej, så det blev den lilla svarta, säkert kort, stor favorit. Den är sliten med hälsan asså. Klänning på och humöret på topp, in till Sarah för att dra i sig lite drycker med alkohol i. Målet för kvällen är Harrys, vi smiter förbi kön och så drar man lite fish och ett par drinkar och så är man lagom full o glad. Över lag en mycket bra kväll, förutom när min mamma ringer och säger att jag måste hämta ut hennes jacka för annars missar hon bussen hem.. Så jag får stå nere i garberoben och trängas efter en jacka som inte ens är min, lagom kul kvart över två!

Nu blir det jobb kl 15. Blue mountain state väntar på mtv vid tio ikväll när jag slutat, nice!

2 kommentarer:

Kalle sa...

harrys har plötsligt blivit kalmars bästa ställe :d gott

- Josefin sa...

harrys är alltid trevligt :)