måndag 19 april 2010

FALLER


fiifan, mådde så jävla dåligt imorse. jag kraxade fram ljud, det blev typ inga ord. matlusten är ju helt borta, den försvinner jämt när jag är sjuk. det gjorde ont överallt, jag vet att de hade mycket och göra eftersom iprens värkan hade gått ut under natten. men jag mådde inte bra igår och det var inte bättre idag , så fick lov och sjukanmäla mig. det tar emot såå mycket! jag hatar det. men jag kan knappt prata och det gör ont när jag har pratat en mindre stund. så kände att det var klokast och stanna hemma o vila upp halsen idag för att sen kunna jobba resten av veckan. nu har jag sovit i fyra timmar till, är helt slut. jag har inte råd och vara sjuk asså...

jag vill se fucking åmål. men det är syrrans film & självklart har hon den hemma hos sig :(

Inga kommentarer: