torsdag 1 april 2010

FÖRSTA APRIL - VÅRMÅNAD :)

Idag har vi haft helt sjukt mycket folk i butiken, vilket är kul! Det är skönt och ha något och göra för då går tiden fortare. När jag slutade vid fem så var jag helt slut, så har sovit en liten stund nu faktiskt, men nu gör jag mig iordning för nästa jobb. Jag ska sitta på Olearys ikväll, jag har ingen aning om det kommer komma mycket folk eller inte, men vet att det var bra med folk förra året. Det ska bli kul iaf! Äntligen kan jag ta bilen till jobbet igen, har varit så drygt och åka buss o snylta skjuts på andra...

Det blir ett dubbelpass imorgon också, men börjar inte förrän kl 16, så ska ta min nya pärla på en liten tur :) första april idag, har inte blivit lurad ännu men ska ju till lökarna snart och de vet ju hur lättlurad jag är! men nu är det vårmånad så nu blir det ballerinaskor till jobbet istället för stövlar, kanske lite kallt men värt.

Inga kommentarer: