fredag 2 april 2010

HUR LYCKAS JAG MED ALLT?!

asså jag kan då lyckas med allting. när jag hämtade hem bilen glömde jag tydligen att stänga av stereon, vilket jag inte är van vid eftersom i golfen gjordes det automatiskt när man drog ut nycklen.. men inte den här bolibompastereon som Pärra kallar det, sen går ändå... Så när jag ska ha bilen nu till jobbet är den stendöd. Grattis. Panikar, ringer till Pärra som säger att det är stereon som dragit slut på batteriet, men säger att Pär jobbar ikväll och som tur är fick jag tag på honom så jag fick åka med honom. Gud så jävla typiskt. Jag förstår inte hur jag lyckas med allt, helt sinnes. Så imorgon kommer pappa in och ska försöka få igång den, har ju jobb hela helgen som jag inte orkar bussa till :)

gick för övrigt riktigt bra ikväll också, bara en mupp också. skönt :) inte blev jag lurad heller!

Inga kommentarer: