måndag 10 maj 2010

ATT DISSA OCH MISSA

kinza blir ju bara tråkigare och läste hennes inlägg "three pics" om en kille som raggat på henne och hon skulle bli ledsen om hon gick fram till en snygg kille och få dissen.. men hallå? jag tänker precis tvärtom. du måste våga gå fram, du kan inte veta nånting om honom genom att bara kolla. visst, han kan vara upptagen eller ha dålig smak. men då är det ju hans problem, sen kanske han inte ens är intressant. men man måste våga få nobben, om man är säker på sig själv så har man inget och förlora. man måste våga ta kontakt, de värsta som kan hända är att du får ett nej och det är inte värsta grejen. du överlever och de finns fler där ute. jag tänker alltid såhär: om han dissar mig är det han som missar något och inte jag, eftersom jag inte vill umgås med idioter. fast sen blir man inte dissad överdrivet mycket som tur är heller. om man vet vad man vill ha, så kan man på något sätt alltid få det ;)

Inga kommentarer: