söndag 16 maj 2010

DOKUMENT INIFRÅN

fullt upp idag plus lite lathet inräknat. igår hade jag, amanda, sanna & emelie en mycket trevlig kväll. vi käkade pizza och drack lite cider och höll oss uppdaterade. sen blev det harrys, efter lite strul sådär och en sur vakt. tråkigt nog så var det inte jättemycket känningar och sen tog jag det väldigt lugnt :) det blev nattmat hemma hos sanna, man orkar ju inte käka en hel pizza så vi tog resterna kl halv tre. fint ska de va!

idag blev det middag hos farmor o farfar, väldigt fin pannkakstårta till efterrätt, var som ett barn igen, hur ofta får man det liksom?! sen vatt det jobb 15-21 , otroligt mycket och göra som vanligt på söndagar, men tiden gick fort.

nu har jag sett dokument inifrån - McFusk & co. jag är glad att jag inte jobbar på donken. det är inte bara ett skitjobb, de gör allt för att du inte ska få någon lön.. jag blir så arg när jag ser sånahär program. och sen var det lite om maten också, men eftersom jag är glutenintollerant så får jag alltid en ny hamburgare eftersom de måste göra en specialbeställning så jag känner nog ingen rädsla för att gå dit och få gammal mat iaf :)

nu: sängen. huvudet värker och det är jobb imorgon igen!

Inga kommentarer: