söndag 23 maj 2010

FET KVÄLL MED GÄNGET

på min lediga helg ska jag visst jobba idag, bara fyra timmar, 100% ob så det är helt okej ändå.

igår blev det nästan all in, jag har nog inte börjat dricka så tidigt som vi gjorde igår sen springbreak förra året. klockan sex började vi , då hade Johan & jag tryckt i oss varsin pizza så vi skulle klara hela kvällen. och nog gjorde vi det, jag klarade nog den bättre än Johan iaf. vi hade iaf förfest hemma hos Martin vilket var trevligt som alltid , de hade inte med sig nån kompis igår så vi fick ingen karatefylla vilket var bra! Det blev faktiskt vallen för vår del , vilket var otippat roligt. stannade hela kvällen, det gjorde mycket att de var massa folk man kände :)
det enda dåliga på kvällen var ju att kl 02,30 sådär började man ångrar att man inte tagit på sig några strumpbyxor och en riktig jacka, så där stod man o frös i en klänning och en tunn kavaj. men jag vatt glad ändå :) jag är iaf hyfsat brun och det måste man skryta med!

yes, fint ska de va! bilder kommer ikväll eller jag inte hittar på nått asroligt å sådära...

Inga kommentarer: