fredag 7 maj 2010

PIZZALUNCH OCH MASSA PROBLEM


två timmar kvar till jobb, jag tänkte slumra lite men kan jag sova eller? nejnej, klart jag inte kan det bara för att jag vill. började kolla på a night at the roxbury, som för övrigt är stört rolig, men idag orkade jag inte lyssna på den lilla killens röst. haha.

det blev lite fin oxfilépizza på italia idag, gud vad värt. det som är lite sjukt är att 1) ming är fortfarande stängt, har varit det över en månad, för fan, så lång tid kan det inte ta och renovera, kom igen!! 2) varför i helvete ska man stänga av halva åhlensparkeringen? finns ju typ inga parkeringsplatser kvar. det är den enda parkeringen i stan som jag tycker om att parkera på...
sen hittade jag ett par skitsnygga jeansshorts på lindex, riktigt ljusa, satt som en smäck. nu vill jag ha sommar så jag kan börja använda dom!! ;)

Inga kommentarer: