tisdag 22 juni 2010

SNYGGBILD FRÅN VALLEN!

Tobias leverar snyggbild den här gången. För övrigt så tar Tobias sjukt mycket fina bilder, jag vill också! Men är alldeles för lat, jag har intresset men sen händer det inte mycket mer.

Idag jobbade jag bara till kl 14, sjuuukt skönt! Sen blev det en runda till bolaget, man måste ju klara sig i helgen. Sedan startade jag en klänningsjakt igen, jag hittade faktiskt en till slut i nån "tant"affär ute på Hansa, men dom hade båda kläder ifrån Vila & Veromoda, så jag vet inte riktigt vad det var för ställe. Men en härligt gul klänning, den får nog hänga med i helgen :)

helgen är planerad nu, känner peppen!

PS! Kenza har världens finaste klänning från Gina på sin blogg, tror ni den finns i Kalmar eller? NEJ DET ÄR KLART DEN INTE GÖR! cp cp cp :( rakbladen nästa.

Inga kommentarer: