måndag 7 juni 2010

SVENNEBANAN GILLAR INTE SEAN BANAN


jag hatar långa inlägg där folk berättar i detalj vad dom gjort hela helgen, eftersom dom inte haft tid och uppdaterar... det har hänt mycket roliga saker i helgen, men som alltid är det inte lika kul att återberätta allting. so be there när det händer liksom ;)

hur firade jag nationaldagen? jo, med ett fint sextimmars på ica. helt okej , bara för att jag har tid och sola imorgon ska det tydligen bli regn. men konstigt nog är man brunare än de flesta ändå. jävligt bra, jag gillar att vara brunast. ju brunare man är ju snyggare, i mitt fall iaf. vissa blir aldrig snygga, oavsett hur mycket de solar.. och sminkar sig... det är inte lätt alltid! och vad jag tycker om nationaldagen och svenska folk kan vi ju ta nån annan gång, rasism hit och dit om nationalsång och svenska flaggan kan ju gå och lägga sig.

bara fyra arbetsdagar kvar!

Inga kommentarer: