lördag 21 augusti 2010

AWESOME FREDAG


mycket trevlig kväll igår, martin & jag började med att vara väldigt seriösa och laga mat. vilket tog inte sådär värst lång tid o laga så alkoholintaget började redan vid femtiden. bra start, vi körde på i ett bra tempo. Johan kommer efter sin fotboll, martin gör en mycket trevlig drink till honom så han ska komma på fötter. 6 cl vodka, 6 cl passoa, 6 cl malibu. sen gick det bara utför, fishen var framme, en flaska vin hann vi också med innan det blev dags för krögers. jag gillar dauquirin, så Johan & Martin körde på gaytema. fint ska de va! de lämnade mig för klubbland men jag hittade ett par andra trevliga gossar att roa mig med fram till kl 02,00. awesome kväll, mindre rolig dag på ica idag.. men det är smällar man få ta, hemmakväll nu eftersom jobbet kallar 07,30 imorgonbitti. tjohej!

Inga kommentarer: