torsdag 7 oktober 2010

BILDER ´05


tittade igenom mina fotoalbum häromdan, hittade två stycken då Millan & jag en dag fick för oss att gå ut och fota lite. jag tror det är från 2005 och såhär såg jag ut då; svart skinnjacka, svarta jeans, svarta skinnstövlar och nitbälte. kolsvart hår, jag kan säga att jag aldrig mer kommer ha svart hår. gud vad blek man såg ut. jag tycker om fotoalbum , man kan se tillbaka på ett helt annat sätt än vad man gör när man sitter och glor på bilderna i datorn. jag har två år och ta igen upptäckte jag, grattis när kommer jag hitta motivationen och välja ut bilder från två år som innehåller två resor, två somrar och en massa fester och annat kul!

inte idag iaf, idag regnar det. då kollar man på film, new moon i kasst kvalité. jag skulle göra vad som helst för att ha the sims idag ^,^

Inga kommentarer: