lördag 2 april 2011

ANGÅENDE SOLSIDAN SÄSONG 3


Hejhej! Jag mådde lite dåligt imorse, men det har börjat bli bättre. Jag har till och med städat litegrann, dammsugit eftersom det verkligen behövdes. Sen bytte jag gardiner när jag ändå var i farten, så nu är det fint här med nya orkidéer också! Jag ska snart hem till mina föräldrar, min pappa ska byta däck på bilen :)

Jag såg precis en grupp på Facebook som hette något i stil med: Vi vill ha en säsong 3 av Solsidan. NEJ, säger jag. nejnejnej. Solsidan har gjort sitt nu, jag tyckte knappt säsong 2 var rolig, man märkte att de började få slut på idéer och det blev liksom inte sådär roligt man vill att det ska vara, mer tillgjort och konstigt... Jag älskar säsong 1, jag har sett den säkert fem gånger men säsong 2 kommer jag aldrig se om. Den är inte värt det! Så hur rolig tror ni säsong 3 kommer bli när inte tvåan heller måttet? Det kommet gå åt helvete, om Herngren har någon stolthet i kroppen gör han inte en säsong till och jag tror jag läst att han inte vill det heller.

4 kommentarer:

Anonym sa...

lägg av din glädjedödare... du behöver inte titta.

Anonym sa...

Du borde ange mer konkreta exempel och argument till varför säsong 2 är mycket sämre än säsong 1. Annars tappar din åsikt intresse och möjlighet att ändar oliktänkandes åsikter. Vilket du redan gjort.

maria sa...

Jag håller med! säsong 2 var riktigt dålig fastän jag älskade säsong 1. vad jag har förstått kommer det dock inte bli en säsong 3 då herngren & CO är grymt trötta på serien :)

Marius sa...

Solsidan er bare helt fantastisk, gleder meg til sesong 3 kommer ut. Håper den blir like bra som 1 & 2 :-) Hilsen fra Norge