söndag 26 juni 2011

GLAD MIDSOMMAR


Midsommar 2011 var precis jättebra och lyckat. Jag har nog inte haft en såhär bra midsommarhelg nånsin! Ifredags jobbade jag till kl 14 sen begav jag mig till Lilla Frö, Öland. Där var hela alkisgänget redan samlat och vi hade en mycket trevlig kväll med långborg, lekar och trubadurer. Igår var man lite svårstartad men när vi väl kommit upp till Köpingsvik där förfesten innan Strand hölls så var man snart på gång igen! Och Strand, jag glömmer varje år vad det är som är så bra med Strand och varför man inte vill missa ett enda söndagsstrand. Det finns inte något som slår Strand en sån kväll. Mycket folk, bra stämning och flera kära återseenden! Idag har man varit sjukt sliten, min röst mår inte för bra. Men det har varit toppenväder så hela dagen har spenderats i solen uppe i Köpingsvik.

Nu har jag dessutom semester och jag är sjukt nöjd med tillvaron :)

Inga kommentarer: