onsdag 21 september 2011

3. MINA FÖRÄLDRAR

3. Mina föräldrar.

Jag har som alla människor en mor och en far. Mot vad "alla" andras föräldrar är mina fortfarande gifta och lever ett lyckligt liv i sin villa i Tvärskog. De firar 20årig bröllopsdag nästa år. När jag kollar på dom så ser jag vad jag vill ha i mitt liv, livslång lycka, att finna den rätta.
Min mamma heter Anna och fyller 43 år iår, min pappa heter Magnus och fyllde 45 iår. Dom blev tidigt föräldrar till mig, och jag är faktiskt väldigt glad att jag har såpass unga föräldrar som jag har. Det blir mycket roligare och man får uppleva mer saker tillsammans. Det är inte alla som har festat med sina föräldrar på ett söndagsstrand! Jag tänker inte ta upp mina föräldrar personligheter här, men de är helt fantastiska som gör allt för sina barn. Jag har haft en väldigt bra och trygg uppväxt, jag har fått lära mig vad som är rätt och vad som är fel. Jag har ärvt bra gener, jag har fått både utsida och insida. Vi skrattar mycket i vår familj och vi är lyckliga, det är det viktigaste.


Far & mor , 2010

Inga kommentarer: