torsdag 27 oktober 2011

PEPPA & PRESSA


Hej. Det blev ett bra pass imorse, befann mig på gymmet kvart över sju och körde först uppvärmning på bandet (5 min gång i lutning, 5 min löpning) sen körde jag biceps, triceps, bröst och rygg 4 x 15. Jag läser Pt-Philips blogg flitigt och han skriver att man ska hela tiden pressa musklerna för att orka mer, vilket jag inte gjorde innan och stod därför still på samma vikter under flera veckor, men nu klarar jag mer och mer! Bästaste. Sen körde jag benböj(sumo) med en 14 kgsvikt 6 x 10 och utfall med 5 kgsvikt 6 x 10, tanken var 10 x 10, men jag måste öva mer på det! Men jag kämpade på bra och var egentligen helt slut efter det men körde ett par magövningar också!

Nu ska jag packa ner bland det sista och åka & slänga lite grejer.

Inga kommentarer: