lördag 29 oktober 2011

VARVAR NER

Idag har vi fortsatt med lägenhetsflytten, samt städat min gamla. Det har gått bra, vi har hämtat min nya soffa och handlat diverse saker på IKEA. Så det börjar bli fint och hemtrevligt här, dock kommer jag inte kunna inreda klart då jag ska få det omtapetserat, hoppas att det går fort! Nu är det typ mossgröna tapeter i vardagsrum och sovrum och en blå tapet i hallen, vitt vill jag ha, vitt vitt vitt! :) Imorgon ska jag köpa en tv och micro och sen får det vara bra för stunden.

Det blir lugnt för mig ikväll, jag hade en utgång i baktanken för jag har syndat med både pizza och Max den här helgen, men nu fick det vara bra. Jag orkar inte med nån utgång med maskerad, jag är för trött, jag har ingen utklädnad. Så jag har haft fredagstacos vid mitt nya köksbord med morgontidningen, yeeeey! Nu blir det en film och så somnar jag tidigt så jag orkar med träning imorgon :)

Inga kommentarer: