söndag 6 november 2011

SJÄTTE NOVEMBER



Klockan åtta gick jag upp den här söndagen, jag var tvungen och tvätta mina jobbarkläder som jag inte hade hemma ifredags när jag hade bokat tvättid, men det finns gott om tvättider här så det var inga problem och få en idag:) sen cyklade jag bort till Malkars och körde Bodypump i 60 min. Skönt att börja dagen med träning! Nu har jag fixat iordning lite här hemma, fortfarande är det lite kartonger som ligger och skräpar men hoppas att min lillebror kan hjälpa mig att bära bort dom till miljöhuset :)

snart ska vi in till stan och fira morfar med restaurangbesök :) har min fina topp från Zara på mig, dock syns den inte så bra på bilden vilket var tanken från början. jaja , tyckte den blev bra iaf :)


Anna Ternheim - The Longer The Waiting

Inga kommentarer: