torsdag 15 december 2011

VIT AMARYLLIS


Min lediga torsdag började inte alls som vanligt, för när jag vaknade vid halv åtta var jag inte alls pigg. Jag kände mig trött och hängig, vilket brukar vara något som går över. Men jag valde att lyssna på kroppen och sov i två timmar till. Så jag hoppade gymmet idag, det tar emot lite men jag får köra på imorgon igen!

Nu har jag varit på stan och handlat klart alla mina julklappar! Det känns jätteskönt och bra, så nu vill jag bara att det ska bli jul :)

senare i eftermiddag ska jag hem till familjen, men ska hämta lille plutten efter hans jobb så ska nog avverka ett par sidor i min bok nu, håller på med Paganinikontraktet av Kepler. Den hade jag av nån konstig anledning missat att läsa när den kom ut, men den var ju inte sämre för att jag väntade ett tag :)


Inga kommentarer: