fredag 13 januari 2012

ÄNNU EN EFFEKTIV DAG


Amen, ännu en effektiv ledig dag! Det började som sagt med tvätt sen åkte jag & min pappa till IKEA för att spendera pengar på tråkiga men nödvändiga saker... Sen fick han sätta upp gardinstänger, hyllor, lampor och en liten tavla :) jag är så tacksam för hjälpen! så nu är det jättefint här hemma och jag trivs bra och tycker att allt är toppen för tillfället :)

det blev lite träning nu i eftermiddag, två av mina favoritpass: kondition/förbränning + styrka mage/lår. det har varit uppehåll med det på fredagarna nu under jul och nyår så det kändes bra att få tillbaka det! jag trodde det skulle vara jobbigare, men det gick bra! men jag har ju hållit igång de här tre veckorna, kanske inte så mycket kondition - vilket jag måste komma igång med! blääää.

Och snön får gärna vara borta när jag vaknar imorgon :) nu blir det pizza & På Spåret-kväll med Hallon! :) hej hej!

Inga kommentarer: