söndag 15 januari 2012

HELGFIRARE

Nu är jag hemma en stund efter en lång dag, först jobb 7,30-15 sen snabbt hem och duscha för att sen åka ut till mamma & pappa för att fira Elins födelsedag som inträffar imorgon. Det bjöds på mat, och eftersom jag sparat mig till den goda maten hela dagen, så åt jag givetivs alldeles för mycket, så nu är jag fortfarande mätt - fem timmar senare... Och nu ska vi snart iväg på bio, Hamilton blir det i afton!

Jamen, imorgon har jag sovmorgon, jag vet ju hur väl jag kommer ta vara på den, senast klockan nio kommer jag vara uppe. Men tur är väl det att man inte lever kvar som den första tiden jag bodde hemifrån, då sov man till elva, gick upp och gjorde sig iordning en timme innan jobbet började...


Ja, men det var väl en trevlig jobbhelg?! :)

Inga kommentarer: