tisdag 3 januari 2012

THE HOLIDAY


Hallå ja! Äntligen hemma efter en lång dag. Men jag är glad att jag masade mig upp och åkte iväg till gymmet trots att jag hade velat ligga kvar i sängen och sova i två timmar till. Det blev gym cirkel + core som vanligt på tisdagar, jag tycker väl inte att gym cirkel är det absolut roligaste, men det är skönt att köra igång kroppen med det! Eftersom coren håller på till kl 9 och jag börjar jobbet kl 10 så blev det bilkörning för att stressa så lite som möjligt och jag är så glad att jag tränade på morgonen och hade bilen för nu är det värsta stormen med regn. Mycket skönt att bila hem och slippa bli så blöt :)

Imorgon ska jag jobba på min lediga dag, det går bra när jag är ledig fredag-söndag sen :) nu ska jag kolla på The Holiday som går på trean, en av de bästa filmerna!

Bild: jag & mammi <3

Inga kommentarer: