onsdag 15 februari 2012

SKÖNA DAGAR


skönt med en ledig dag , det blev lite tvätt imorse. Ja jag tvättar ofta, men jag tycker inte det är jobbigt att springa ner till tvättstugan och köra två tvättar för att sen vara klar istället för att tvätta en hel dag, så jag delar upp det :)

när jag var klar med tvätten så snöade jag av bilen och körde bort till Malkars, jag vet att jag var lat som tog bilen men ingenting var ju skottat vid klockan tio så jag orkade inte cykla i nästan en halvmeter snö! jag körde ett benpass på gymmet idag och avslutningsvis mage, lyxade till det med både bastu & massagestol :) nu har jag bakat lite nytt bröd och kollar på Vänner :) skön dag att bara sitta inne när det snöar utanför. jag var väldigt glad när jag kom tillbaka från gymmet, då hade dom skottat min parkeringsplats, sjukt glad att jag har den nu när det är kaos med snövallar längs hela gatan och helt omöjligt att parkera om man inte skottar fram en plats först.


Inga kommentarer: